Πέμπτη 3 Μαΐου 2012

ΤΙ ΑΠΑΝΤΑΣ ΟΤΑΝ ΑΝΟΙΞΕΙΣ ΞΑΦΝΙΚΑ ΤΟ MAIL ΣΟΥ ΚΑΙ ΣΟΥ ΕΡΘΕΙ ΣΤΗ ΜΟΥΡΗ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΑΜΑ???

Πριν απ όλα λες ένα «Φτου κακά και Θεός φυλάξοι…»

του Κ. ΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟΥ

Μετά συνειδητοποιείς ότι κάποιος άνοιξε πάλι το κλουβί με τις τρελές, και προσπαθείς να καταλάβεις (αφού το χρώμα είναι μπλε) αν η μπούφλα σου ήρθε από το τσίρκο του ΛΑ.Ο.Σ η απ το καραγκιόζ μπερντέ της Νέας Δημοκρατίας.
Συνέρχεσαι γρήγορα και αντιλαμβάνεσαι πως ελάχιστη αξία έχουν τέτοια …χρωματικά διλήμματα αφού ξέρεις καλά πλέον πως πρόκειται για συγκοινωνούντες γκαζοτενεκέδες (δοχεία ήθελα να πω) της πολιτικής, όποτε αποφασίζεις να ασχοληθείς με την ουσία της μπούφλας.
Αυτό ακριβώς έκανα κι εγώ… Δείτε όμως την ιστορία βήμα το βήμα διότι έχει εξαιρετικό ενδιαφέρον…

Ανοίγοντας το mail μου σκάει μύτη αυτό το πράμα. Αυτοπροσώπως και με όλα του τα διαπιστευτήρια…

ΔΕΙΤΕ ΤΟ…


Τι απαντάς σ αυτή την πρόκληση??? Μα φυσικά το αυτονόητο… Αυτό λοιπόν απάντησα κι εγώ:
kiriakos:  «Παίζεις και με την Ελλάδα αλλά και με τη νοημοσύνη μας.»

Οσονούπω σκάει μύτη και η απάντηση – πρόκληση:
Άδωνις Γεωργιάδης: To kiriakos: «Δηλ τί έκανα και παίζω;» Από το iPhone μου

Λέω (από μέσα μου): Τώρα τα θέλει ο κώλος του ετουτουνού. Προκαλεί κιόλας.
Αλλά επειδή το να «μασάς» στις προκλήσεις του Αδώνιδος, ισοδυναμεί με εκούσια αυτοαπαξίωση, αποφασίζω να βγάλω το μέσα όξω μου, και ανταπαντώ ευθέως και χωρίς δεύτερη σκέψη:
kiriakos: «Βρες τρόπο να με προσκαλέσεις σε ανοικτό διάλογο, και τότε θα δεις πόσα απίδια πιάνει ο σάκος.». Εννοείται πως τη συγκεκριμένη προτροπή την εννοώ απόλυτα.

Περίμενα να δω θάρρος του πολιτικού ανδρός, αλλά εκείνο που είδα είναι μια φουντωτή ουρίτσα να κουνιέται με χαριτωμενιά κάτω από τα σκέλια. 
Δείτε την απάντηση: 
 Άδωνις Γεωργιάδης: «Μπες στην Εκκλησία του Δήμου στο site μου και πες ό,τι θες. Θα σου απαντήσω αμέσως».... Από το iPhone μου

Σταυροκοπήθηκα ως όφειλα, όντας πλέον επίσημος προσκεκλημένος του «Δέσποτα» στην «Εκκλησία του Δήμου», και με τη χάρη του Αγίου Πνεύματος συνειδητοποιώ, ότι αυτό δε συνιστά αποδοχή μιας ανοικτής πρόκλησης, αλλά μπουζούριασμα σε «ελεγχόμενο» (βλέπε λογοκρινόμενο) ηλεκτρονικό περιβάλλον.
Αχ βρε έρμε Άδωνη σκέφτηκα και επιχειρώ αμέσως να γίνω ακόμη περισσότερο σαφής, επενδύοντας στο πολιτικό φιλότιμο του πολιτικού ανδρός.
Απαντώ λοιπόν στον φέρελπι νεανία της πολιτικής. Απλά και ξεκάθαρα:
kiriakos: To georgiadis.adonis: "Δεν είμαι κυνηγός καιροσκόπων και τυχάρπαστων απαντήσεων και συμπεριφορών για να αναζητώ εναγωνίως κατά παραγγελίαν ηλεκτρονικές απαντήσεις που ελάχιστη σχέση έχουν με την αλήθεια και διαψεύδονται από το βίο και την πολιτεία των υποβολέων τους. Η αλήθεια έχει το προτέρημα να σε εκδικείται όταν τη βιάζεις. Έχει όμως και το μεγαλείο να αποτελεί από μόνη της όχι μόνο αδιάψευστη αλλά και διαχρονική απάντηση φίλτατε Άδωνη. Αυτές τις απαντήσεις τις "χτίζει" ο καθένας μας όχι με την ευπροσάρμοστη ρητορική του ευφράδεια, αλλά με το βίο και την πολιτεία του, με τη μικρή και τη μεγάλη του ιστορία. Κι εσύ τη δική σου την ιστορία την έγραψες. Με γράμματα ανεξίτηλα αλλά όχι κατ ανάγκη και φωτεινά. Σε ότι με αφορά σε προκαλώ και στα δύο επίπεδα (και αυτό της ευφράδειας αλλά και εκείνο του βίου και της πολιτείας)... και στα δύο γήπεδα που λένε οι φίλαθλοι και οι ...φιλαθλούμενοι. Η ατολμία είναι δική σου αφού επιμένεις να μη διαλέγεις κανένα από τα δυό.".

Σκέφτηκε κάμποσο το παληκάρι… και αποφάσισε ότι έπρεπε να μου δώσει μια αποστομωτική απάντηση. Δείτε τη:
Άδωνις Γεωργιάδης: To kiriakos: "Μά σε προσκάλεσα μπες και γράψε και θα απαντήσω και χιλιάδες θα βλέπουν. Το παράδειγμά μου είμαι φωτεινότατο!..." Από το iPhone μου

Μετά απ όλα αυτά σκιάχτηκα και αποστομώθηκα ο δόλιος (έτσι τουλάχιστον θα υποθέσει ο Άδωνης). Αφήστε που θαμπώθηκα και από το φωτεινότατό του παράδειγμα, και έτσι είπα να μη δώσω συνέχεια.
Ο ασφαλής δρόμος που διαλέγει άλλωστε ο Άδωνης, δεν είναι και για τολμηρές προκλήσεις.
Εγώ άλλωστε κατ ευθείαν και άμεσο διάλογο πρότεινα. Ζωντανό, χωρίς προσχήματα και εφ όλης της ύλης (και της δράσης). Το… «μπες και γράψε και θα σου απαντήσω» (ίσως και μετά τις εκλογές)… μάλλον σε αργόσχολους απευθύνεται, και τέτοιος λυπάμαι αλλά δε φιλοδοξώ να καταστώ.

Καλή η υπεκφυγή λοιπόν Άδωνη. Αλλά το «βάστα Τούρκο να γιομίσω», δεν είναι ίδιον των ανδρών με πολιτική αυτοπεποίθηση και με …φωτεινότατη δύναμη του παραδείγματός τους.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ:
1. Ο Αδωνης διαθέτει  iPhone...
2.Ους ο καιροσκοπισμός συνέζευξε… ΛΑ.Ο.Σ – Ν.Δ μη χωριζέτω…

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: 
Τόσο το περιστατικό όσο και οι διάλογοι είναι απόλυτα πραγματικοί και ελπίζω να μη διανοηθεί κανείς να τους αμφισβητήσει.











2 σχόλια:

  1. ΦΤΟΥ ΚΑΚΑ ΑΠΕΤΑΞΑΜΗΝ!!!!!! ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ Μ ΑΙΛ ΠΑΝΤΩΣ ΦΡΟΝΤΙΣΑΝ ΤΑ ΠΑΛΛΗΚΑΡΙΑ ΝΑ ΤΟ ΜΠΛΟΚΑΡΟΥΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΑΛΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και το δικό μου. Σήμερα ήταν η δεύτερη φορά μέσα σ ένα μήνα αλλα ευτυχώς μου ξαναστειλαν κωδικούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή