Πέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012

ΣΤΑ Π@ΠΑΡΙΑ ΜΟΥ ΡΕ...

Ο Μονόδρομός σου είναι Χαραγμένος. Και η Πορεία σου προς την Καταστροφή... χωρίς Γυρισμό...

Είσαι υπνωτισμένος, ρε;;
Λοβοτομημένος;; Ηλίθιος Μαλάκας;;
Καναπεδάτος, φραπεδάτος, μπυρόβιος;;
Στα πα-πά-ρια μου!!!

Είσαι απολυμένος και πνίγεις τους καϋμούς σου 
στα τσίπουρα και τα στραγάλια;;
Είσαι μαγαζάτορας, δεν μπαίνει ψυχή στο
μαγαζί σου, ούτε για σεφτέ και παίζεις
το μπεγλέρι σου και το πουλί σου;;
Στα παπάρια μου!!!

Είσαι γερο χεσμένος που φοβήθηκε τη δραχμή
και τώρα... 


Δε σου φτάνουν τα ευρουλάκια για φάρμακα
και γιαούρτια;;
Είσαι παλικαράκι που δεν μπορείς να σπουδάσεις
κι αράζεις σε καφέ νυχθημερόν;;
Είσαι άνεργος σπουδαγμένος και κάνεις
"μεταπτυχιακό" στον ποδόγυρο;;
Στα παπάρια μου!!!

Είσαι κι εσύ νοικοκυρά που δεν τολμάει να
διαβεί την πόρτα του χασάπικου ν΄αγοράσει
μισό κιλό κιμά;;
Πας στο σούπερ και χρειάζεσαι...σκάλα για να
φτάσεις ένα πάκο μακαρόνια;;
Κι αντί να βγεις στους Δρόμους με τα τεντζερέδια σου,
κατεβάζεις -αθώα- τα καφεδάκια με τη γειτόνισα;;
Ε!!! Στα παπάρια μου!!!

Δεν έχεις να πληρώσεις το χαράτσι κι αρωματίζεσαι 
σα κατοχική πόρνη να βγεις στο σεργιάνι,
κλαίουσα και οδυρόμενη;;
Δεν σου φτάνουν για τη δόση του στεγαστικού
και τρέχεις ξοπίσω από τους σκύλους του κόμματος
να γλυτώσεις τα κεραμίδια;;
Στα  παπάρια μου, ρε.

Καρτεράς τον Κουβέλη/Σαμαρά/Βενιζέλο
να σε λυπηθούν;;
Τη γερμαναρού ή τη γαλλιδούλα;;
Μήπως τους "επενδυτές";; Τα λαμόγια;;
 ..............................

Κούνια που σε κούναγε...Δυστυχισμένε Δειλέ!!
Θα πεθάνεις από έκπληξη!!
Σήμερα-αύριο-μεθαύριο.

Ωσπου να ξεκουνηθείς και να ΞΕΣΗΚΩΘΕΙΣ
ο Μονόδρομός σου είναι Χαραγμένος.
Και η Πορεία σου προς την Καταστροφή...
χωρίς Γυρισμό.- 

ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΟΡΑΚΙ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου