Παρασκευή 30 Αυγούστου 2013

ΕΓΚΛΗΜΑ - ΜΕ ΕΝΤΟΛΗ ΣΑΜΑΡΑ ΞΕΠΟΥΛΙΕΤΑΙ 100% ΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ - ΣΕ ΡΟΛΟ ΜΑΥΡΑΓΟΡΙΤΗ ΞΕΠΟΥΛΑ ΤΗ ΧΩΡΑ ΣΑΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΙΚΑ ΤΟΥ

ΜΕΤΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΝΕΕΣ ΑΠΟΙΚΙΑΚΕΣ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ ΣΤΗΝ COSCO - Ανοιξε ο δρόμος για την πλήρη ιδιωτικοποίηση του Οργανισμού Λιμένος Πειραιά (ΟΛΠ), έπειτα και από τη νέα αποικιακή συμφωνία φιλικού διακανονισμού που επιτεύχθηκε, χθες, μεταξύ του Οργανισμού και της Cosco-ΣΕΠ...

Η δρομολόγηση της πώλησης και μάλιστα στο 100% του ΟΛΠ αντιπροσωπεύει μια μεγάλη οικονομική άλωση όλου του Πειραιά και δορυφοροποίησή του στα ιδιωτικά και κινεζικά συμφέροντα που θα ελέγχουν την καρδιά του Πειραιά την οποία αντιπροσωπεύει το λιμάνι του.
Σύμφωνα με πληροφορίες που επικαλείαι η εφημερίδα Ναυτεμπορική, ο πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς, βλέποντας...
Τη δυστοκία στη λήψη αποφάσεων που εμφανίζει το ΤΑΙΠΕΔ, έδωσε εντολή στο υπουργείο Ναυτιλίας να αναλάβει δράση και να ετοιμάσει άμεσα το χρονοδιάγραμμα ιδιωτικοποίησης του ΟΛΠ, μέσω της πώλησης μετοχών.
Ένα χρονοδιάγραμμα το οποίο δεν αποκλείεται να ανακοινωθεί τις αμέσως επόμενες ημέρες και αφού λάβει την τελική έγκριση του Μεγάρου Μαξίμου.
Ήδη, στο υπουργείο Ναυτιλίας εργάζονται πυρετωδώς σε συνεργασία με το ΤΑΙΠΕΔ και το Μέγαρο Μαξίμου, ώστε ίσως και σήμερα το χρονοδιάγραμμα να είναι έτοιμο.

Ο κύβος για την πώληση μετοχών ερρίφθη και, όπως τονίζουν από το υπουργείο Ναυτιλίας, άλλες απόψεις -εννοώντας του προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου του ΟΛΠ Γιώργου Ανωμερίτη για παραχώρηση αντί πώληση μετοχών- είναι μεν σεβαστές, ωστόσο δεν ανταποκρίνονται στις σημερινές δημοσιονομικές ανάγκες της χώρας.
Παράλληλα, οι ίδιες πηγές σημειώνουν με νόημα ότι, απέναντι στο «πακέτο» της Cosco (φιλικός διακανονισμός), η κυβέρνηση «αντιπρότεινε» το δικό της «πακέτο», που προβλέπει να «τρέχει» παράλληλα με τη συμφωνία φιλικού διακανονισμού ΟΛΠ-Cosco η διαδικασία ιδιωτικοποίησης του ΟΛΠ, έτσι ώστε να εξασφαλιστεί το ενδιαφέρον των Κινέζων για το όλο εγχείρημα.

Σε ό,τι αφορά τη συμφωνία με τη ΣΕΠ, έχει να κάνει με την επέκταση του τρίτου προβλήτα στο δυτικό τμήμα του λιμανιού, συνολικής επένδυσης 224 εκατ. ευρώ, που είχε συμφωνηθεί σε πολιτικό επίπεδο μεταξύ της ελληνικής κυβέρνησης και της κινεζικής ηγεσίας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου