Σάββατο 5 Ιουλίου 2014

Η ΕΛΛΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Ο κ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ - Η ΑΠΟΛΥΤΗ ΤΑΠΕΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΟΦΩΝΟ ΕΓΩΠΑΘΗ

Είναι υποχρέωση μου να υπερασπίζομαι την Κυπριακή Δημοκρατία και η Ελλάς και το Έθνος δεν είναι ο κύριος Βενιζέλος...

Αντιδρώντας σε σχετική ανακοίνωση του υπουργείου Εξωτερικών, η κ. Θεοχάρους απάντησε: «Είναι υποχρέωση μου να υπερασπίζομαι την Κυπριακή Δημοκρατία και η Ελλάς και το Έθνος δεν είναι ο κύριος Βενιζέλος». Πρόσθεσε τα εξής:...

Θεοχάρους: Η Ελλάς και το Εθνος δεν είναι ο κ. Βενιζέλος
«Κατανοώ την στάση του Κυπριακού Υπουργείου Εξωτερικών και γνωρίζω ότι ο κύριος Βαγγέλης Βενιζέλος πνέει τα μένεα εναντίον μου αλλά εξακολουθώ να...
μην έχω λάβει απάντηση στο ερώτημα μου, που αφορούσε την έμπρακτη έκφραση αλληλεγγύης της Προεδρίας του Συμβουλίου και της ΕΕ, προς ένα κράτος- μέλος τελόν υπό την στρατιωτικήν κατοχήν μιας υπό ένταξιν χώρας . Εν προκειμένω , η Κύπρος υπέστη μια βάναυση και προσβλητικότατη επίθεση από την Τουρκία. Η επίθεση που έγινε προ δεκαπενθημέρου εξακολουθεί να παραμένει αναπάντητη. 

Η θέση του κυρίου Βενιζέλου ότι ο κύριος Τσαβούσογλου «δεν είπε δια ζώσης ενώπιον του την επίμαχη φράση αλλά την ενέγραψε στο κείμενο που του παρέδωσε», μόνο θυμηδία προκαλεί. Απηύθυνα και εγγράφως το ίδιο ερώτημα προς τους κυρίου Μπαρόζο, Σιουλτς, Βαν Ρομπάυ, τους Προέδρους των πολιτικών ομάδων και τον αρμόδιο επίτροπο κύριο Φούλε. Αναμένω τις απαντήσεις του. Είναι υποχρέωση μου να υπερασπίζομαι την Κυπριακή Δημοκρατία και η Ελλάς και το Έθνος δεν είναι ο κύριος Βενιζέλος». 

Σχετική ανάρτηση...

ΔΙΑΒΗΜΑ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ ΑΠΟ ΤΟ ΒΕΝΙΖΕΛΟ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟΝ ΞΕΦΤΙΛΙΣΕ Η ΕΛΕΝΗ ΘΕΟΧΑΡΟΥΣ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου