Τρίτη 26 Μαΐου 2015

Τελειώνετε, τελειώνετε γιατί καλός μαλάκας ο Έλληνας, δεν λέω, αλλά...

Εμένα δεν θα με τρελάνει το κάθε μαλακισμένο γκρουπούσκουλο που μπήκε στη Βουλή και ζει την πρώτη του φορά εις βάρος της ψυχικής μου υγείας -πρωτίστως... 

Είμαι τόσο κουρασμένος από αυτή την "πρώτη φορά Αριστερά" που ούτε να σχολιάσω δεν θέλω, ούτε να γράψω άποψη στο site, ούτε να ακούω ειδήσεις... 

Αποτέλεσμα εικόνας για ΜΑΛΑΚΑΣ


Εγώ την Αριστερά την ήξερα, μέσα από τα βιβλία που διάβασα και μέσα από τους αγώνες που έδωσα, ως φορέα της Λογικής. Και εδώ, με όλα αυτά που λένε και κάνουν, έχω αρχίσει να χάνω το μυαλό μου... Όλο αυτό το απέραντο φρενοκομείο μου έχει σπάσει τα νεύρα, στην κυριολεξία. Ειλικρινά, το μόνο που θέλω είναι να κάθομαι με...
τον Πλούταρχο (τον αρχαίο) στο μπαλκόνι, να διαβάζω τα Ηθικά του και να περιμένω το χαλάζι... Όχι, δεν είναι παραίτηση ούτε άρνηση της πραγματικότητας. Είναι κόκκινη γραμμή! 


Εμένα δεν θα με τρελάνει το κάθε μαλακισμένο γκρουπούσκουλο που μπήκε στη Βουλή και ζει την πρώτη του φορά εις βάρος της ψυχικής μου υγείας -πρωτίστως. Και που είστε ΣΥΡΙΖΑίοι... Τελειώνετε, τελειώνετε γιατί καλός μαλάκας ο Έλληνας, δεν λέω, αλλά κάπου θα ξεσπάσει, φροντίστε να είστε εσείς που θα τρέχετε να βρείτε ελικόπτερα...

ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΜΥΤΗΛΙΝΑΙΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου