Σάββατο 2 Απριλίου 2016

Είδες που ξεμείναμε από διάψευση αλλά ξεμείναμε και από τσουτσούνα???

Κι ενώ στο πιο κρίσιμο σημείο της διαπραγμάτευσης ξεμείναμε κι από τσουτσούνα, με μια "ξερή" δήλωση, το ΔΝΤ αντέδρασε στην αποκάλυψη του διαλόγου ανάμεσα στην Ντέλια Βελκουλέσκου και τον Πολ Τόμσεν για την Ελλάδα - "Δεν σχολιάζουμε διαρροές ή υποτιθέμενες αναφορές σε εσωτερικές συζητήσεις" ανέφερε εκπρόσωπος του Ταμείου...


Τι μου λέτε??? Δεν το πιστεύω... Σχεδόν εντυπωσιάστηκα... 
Έλα λοιπόν λεβέντη μου λαέ να δούμε τι έχουμε πίσω από τη φοβερή αποκάλυψη της σημερινής μέρας...
Πρώτον: Ένα ξεφωνημένο σούργελο με αρμοδιότητες πρωθυπουργού, που από χθες γελούν μαζί του ακόμη και οι μαλαπέρδες.

Δεύτερον: Το εν λόγω ξεφωνημένο που εσύ ως κυρίαρχος αποκαθήλωσες στη χθεσινή σου δημοσκόπηση, είναι ταυτόχρονα ταυτόχρονα και χρήσιμο στο σοβαρό γεωπολιτικό πακέτο που ανοίγεται στην ευρύτερη περιοχή, και πρέπει αυτός να το "κλείσει".

  • Ποιος χορογραφεί αυτό το πακέτο; Οι Αμερικάνοι. Μπράβο λεβέντη μου.
  • Ποιος κατευθύνει τα νήματα στο ΔΝΤ; Οι Αμερικάνοι. Εύγε λεβέντη μου.
  • Τι χρειάζονται οι Αμερικάνοι για να περπατήσει πειστικότερα ο στρατηγικός τους σχεδιασμός; Έναν αντρειωμένο. Συγχαρητήρια λεβέντη μου. Το βρήκες κι αυτό.
  • Τι κάνεις αν δε τον έχεις τον αντρειωμένο προκειμένου να ξαναπανηγυρίσει το πόπολο την ανακτημένη του αξιοπρέπεια; Τον κατασκευάζεις. Σωστά αστέρι μου. Πουλιά στον... αέρα πιάνεις άμα θες.
  • Τι καταφέρνει λοιπόν μια "αποκάλυψη" αν βγει στον αέρα την κατάλληλη στιγμή; Ακόμη και επεμβάσεις σε μια χώρα δικαιολογεί. Μπράβο καμάρι μου.
  • Τι είναι λοιπόν ευκολότερο; Να κάνεις επέμβαση σε μια χώρα η να κάνεις μέσα σε λίγη ώρα μάγκα ένα ξοφλημένο ανδρείκελο; να κάνεις μάγκα το ανδρείκελο. Εύγε αστροπελέκι μου.
  • Και τι σου εξασφαλίζει πρόσθετα αυτός ο χειρισμός; Έναν πρώτης τάξεως στρατηγικό αντιπερισπασμό. Σωστά. Είσαι γλύκας.
  • Τι δε σκέφτηκες καθόλου μέσα σ αυτό το όμορφο σκηνικό; Τρία πράγματα δε σκέφτηκες μικρό μου πόνυ.
Πρώτον: Οι Αμερικάνοι άδειασαν από πολιτικό προσωπικό τη νοτιοδυτική Τουρκία.
Δεύτερον: Η πρόβα τζενεράλε ολοκληρώθηκε και η εξέγερση των εισβολέων είναι ακόμη πιο κοντά.
Τρίτον: Η 4 του Απρίλη πλησιάζει.
  • Καταλαβαίνεις τώρα τι έρχεται και τους είναι απαραίτητο να επιχρυσώσουν ένα μπακιρενιο σουργελο σε ένα διάλειμμα αστραφτερής μαγκιάς;
  • Καταλαβαίνεις πόσο χρήσιμη ήταν αυτή η "αποκάλυψη" για να θυμώσει ο αντρειωμενος και να ζητήσει εξηγήσεις που είναι όλοι έτοιμοι και πρόθυμοι να του τις δώσουν;
Α μπράβο αγόρι μου... Έρχεται καταιγίδα. Σωστά το σκέφτηκες. Όσοι ζωντανοί λοιπόν. Οσονούπω θα πούμε περισσότερα. Νταξ;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου