Τρίτη 24 Απριλίου 2012

ΠΙΣΤΕΥΩ ΣΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ... ΕΙΜΑΙ ΕΛΛΗΝΙΔΑ (ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ)

Γεια σου!!! Δεν είμαι ούτε μια τεμπέλης «δημόσιος υπάλληλος» που ζω σε βάρος της υπηρεσίας, ούτε κλέφτης.

Και, δεν πίνω ούζο, για να κάνουν χαβαλέ σε βάρος μου, ούτε λέω διαρκώς «ΩΠΑ» στην καθημερινή μου ζωή. 

Α... και δεν ξέρω κάποιον Γιώργο, Γιάννη, Νίκο από την Ελλάδα, αν και είμαι βέβαιη ότι θα είναι πραγματικά πολύ ωραία παιδιά….
Η χώρα μου είναι μια δημοκρατία, στην πραγματικότητα επινόησε την ιδέα της ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ….
Μιλάω Ελληνικά και άλλες πέντε γλώσσες, και οι περισσότεροι από τους ανθρώπους από τη χώρα μου, μιλούν πολλές ξένες γλώσσες….
Θα μπορούσα να ράβω πιθανώς τη σημαία της χώρας μου στο σακίδιό μου, αλλά η Ελληνική κληρονομιά πηγαίνει πολύ πέρα από τα γεωγραφικά σύνορα της χώρας μου. Το εφηύρε τη Δύση …


Πιστεύω στον Ελληνισμό…. Στο ότι όλος ο κόσμος φιλοδοξεί να ενστερνηθεί τα ιδεώδη της….
Δεν οφείλω σε κανέναν οποιαδήποτε χρήματα σήμερα και σαν και μένα είναι οι περισσότεροι (Έλληνες)…. δεν είμαι η μόνη, – (και να το καταλάβετε καλά), γιατί ο Έλληνας εφηύρε την ιδέα της ελεύθερης αγοράς!!!



Και αν η κριτική μου σήμερα (είναι έντονη), είναι επειδή ο Έλληνας ανακάλυψε και την ιδέα της κριτικής.
Πιστεύω στην ελευθερία, έτσι ώστε, αν χρειαστεί, να διαμαρτύρομαι ελεύθερα….
Πιστεύω στη χαρά της ζωής. Έχω το δικαίωμα να ζω με αξιοπρέπεια. Δεν υπάρχει τίποτα λάθος με αυτό (ώστε να μη το καταλαβαίνετε)!!!
Μπορείτε να κολυμπήσετε ελεύθερα, στις θάλασσές μας, σε περισσότερα από 6000 Ελληνικά νησιά!!!
Η χώρα μου είναι εξαιρετικής ομορφιάς και παράδοσης. Και η οικογένειά μου είναι ένας ιερός θεσμός!!!
  
Μπορείτε να με φωνάζετσι ΓΚΡΙΚ, αλλά είμαι ΕΛΛΗΝΙΔΑ…., δεν είμαι ΓΚΡΙΚ, είμαι ΕΛΛΗΝΙΔΑ!!!!
Το όνομά μου είναι Κατερίνα… Και είμαι ΕΛΛΗΝΙΔΑ…

ΜΠΑΡΜΠΑΝΙΚΟΣ

1 σχόλιο:

  1. ΤΟ ΚΑΚΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Η ΧΩΡΑ ΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΝΕΩΤΕΡΙΚΗ ΑΤΟΜΟΚΕΝΤΡΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΘΕΣΙ ΓΙΑ ΠΡΟΝΕΩΤΕΡΙΚΕΣ ΣΥΛΛΟΓΙΚΕΣ ΟΝΤΟΤΗΤΕΣ, ΟΠΩΣ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ, ΕΛΛΗΝ, ΠΑΤΡΙΔΑ, ΚΟΙΝΩΝΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή