Παρασκευή 27 Δεκεμβρίου 2013

ΠΗΡΕ ΤΟ(μ)ΠΟΥΛΟγλου ΑΠΟ ΠΑΝΤΟΥ

Καθαιρέθηκε από το νοσοκομείο • Απολύθηκε από την Εθνική - Νέοι αποκαλυπτικοί διάλογοι στην υπόθεση Τομπούλογλου...

Αποκαλυπτικοί είναι οι διάλογοι μεταξύ του πρώην προέδρου του νοσοκομείου Αγλαΐα Κυριακού Χάρη Τομπούλογλου και των ενδιαμέσων που συμπεριλαμβάνονται στη δικογραφία και έρχονται στη δημοσιότητα. Η υπόθεση έχει πάρει διαστάσεις καθώς υπάρχουν αποχρώσες ενδείξεις ότι τα κριτήρια του διορισμού Τομπούλογλου ήταν κομματικά. Σημειώνεται πως η κυβέρνηση έχει επιχειρήσει να...
αποτάξει από πάνω της κάθε συμμετοχή στον διορισμό του. Ο Χάρης Τομπούλογλου καθαιρέθηκε σήμερα από το ΔΣ του νοσοκομείου ενώ εκδιώχθηκε και από την Εθνική Τράπεζα. Απολογείται το Σάββατο το απόγευμα μετά την προθεσμία που ζήτησε και έλαβε σήμερα.

Στη δικογραφία περιλαμβάνονται συνομιλίες του Χάρη Τομπούλογλου που τον καίνε για την υπόθεση.

Συγκεκριμένα, σε κατ’ ιδίαν συνάντηση που είχε ο κατηγορούμενος με ενδιάμεσο στις 9 Δεκέμβρη του 2013, η οποία μάλιστα έχει καταγραφεί σε βίντεο, ο Χάρης Τομπούλογλου εμφανίζεται να λέει: «Πρέπει να έχω μία οριστική απάντηση από αυτούς. Κι αν είναι διατεθειμένοι να δώσουν τα λεφτά σε εμένα και τον γιατρό (αναφέρει το όνομά του) και θα τους δώσω και άλλες δουλειές».
Στις 14 Δεκέμβρη σε sms προς τον ενδιάμεσο, ο Χάρης Τομπούλογλου γράφει: «Την Τρίτη έχω ΔΣ, πρέπει να έχουμε κίνηση πριν, αν υπάρχει διάθεση. Ευχαριστώ» ενώ σε τηλεφώνημα στις 16 Δεκέμβρη ο πρόεδρος του Αγλαΐα Κυριακού φέρεται να λέει σε ενδιάμεσο:  «Δεν πρόκειται να κάνω καμία κουβέντα με αυτούς αλλά με την εταιρεία. Εγώ μόνο εσένα εμπιστεύομαι. Και να τους πεις να είναι αξιοπρεπές το ποσό και για μένα και για τον γιατρό».

Σε άλλο τηλεφώνημα στις 3 Δεκέμβρη φέρεται να λέει: «Εγώ δεν είμαι ο μ…….. αυτή την εποχή να αναθέτω 190.000 ευρώ και να μην παίρνω μία. Ή θα κάνουν κίνηση να μου δώσουν μερίδιο σε εμένα και στον σύμβουλο του υπουργείου, με τον οποίο αναθέσαμε στην εταιρεία το θέμα για την παχυσαρκία ή θα καταγγείλω τον διαγωνισμό και θα τους καταστρέψω».
Στις 20 Δεκέμβρη ο Χάρης Τομπούλογλου φέρεται να ζητά από τον ενδιάμεσο 30.000 ευρώ λέγοντάς του, όπως προκύπτει από τις καταθέσεις, να του πει το ποσό  και αν συμφωνούσαν με το ποσό να χρησιμοποιηθεί ο όρος «ημέρες άδειας». Στις 23 Δεκέμβρη ο ενδιάμεσος τηλεφωνεί στον Τομπούλογλου και του λέει:  «25 μέρες άδεια (σ.σ 25.000 ευρώ σύμφωνα με τη δικογραφία). Είναι εντάξει 25 μέρες άδεια; Πότε θα έρθεις να υπογράψεις;».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου