Δευτέρα 21 Απριλίου 2014

ΜΗΝ ΤΗΝ ΕΙΔΑΤΕ ΤΗΝ ΜΠΟΥΜΠΟΥΛΙΝΑ???

Δεν ξέρω αν υπάρχουν λόγια για να περιγράψει κανείς το θράσος ορισμένων πολιτικών... 


Το σίγουρο πάντως είναι πως πάντα θα υπάρχουν φερέφωνα που δεν αρκούνται απλά στο να αναπαράγουν την υποκρισία τους...

Αλλά κάνουν κι ένα βήμα παραπέρα. Επιχειρούν να εμφανίζουν τους ξεφωνημένους της πολιτικής, ως μπουμπουλίνες της "αντιμνημονιακής" πάλης. 

Να δείτε τούτο εδώ το πράμα και...
πείτε μου εσείς τι στο διάολο καταλαβαίνετε:

Βγήκε ο Πάκης (Προκόπης Παυλόπουλος) ο υπουργός δηλαδή που έχει ψηφίσει την Άρτα και τα Γιάννενα στο κοινοβούλιο της ντροπής, και δίνει συνέντευξη στην... "Ελευθερία της Μεσσηνίας" (Εντελώς συμπτωματικά βρέθηκε η εφημερίς να είναι πατριωτάκι με τον πρωθυπουργό του). Για δείτε ένα απόσπασμα:

Ερώτηση δημοσιογράφου: Είστε από τα ιστορικά στελέχη της Νέας Δημοκρατίας και έχετε διατελέσει μέλος των κυβερνήσεών της, υπηρετώντας ως υπουργός σε εξαιρετικά απαιτητικές θέσεις. Ωστόσο τα τελευταία χρόνια διαπιστώνει κανείς ότι απουσιάζετε από τα κυβερνητικά σχήματα. Αποτελεί δική σας επιλογή αυτή η αποχή;

Απάντηση Πρ. Παυλόπουλου: «Απαντώ ευθέως: Σαφώς και δεν αποτελεί δική μου επιλογή, αλλά επιλογή του πρωθυπουργού κ. Α. Σαμαρά. Η οποία όμως είναι απολύτως ορθή, και μάλιστα υπό το εξής διπλό πρίσμα: 

Πρώτον, είναι ανάγκη να υπάρξει ανανέωση στην πολιτική ζωή. Στα νέα στελέχη της Νέας Δημοκρατίας πρέπει να δοθεί η δυνατότητα ν’ αποδώσουν αυτό που μπορούν. Αρα να δοκιμασθούν και να κριθούν γι’ αυτό. Αλλωστε έχω διατελέσει πολλά χρόνια υπουργός. Δεν έχω το δικαίωμα, πολιτικό και ηθικό, να διεκδικώ οιοδήποτε “μονοπώλιο” πολιτικής γνώσης και προσφοράς. Κάτι τέτοιο συνιστά ένα είδος πολιτικής “αρτηριοσκλήρυνσης”, που είναι εντελώς αντίθετη με τη διαχρονική νοοτροπία μου. Μην ξεχνάτε, επίσης, ότι η πολιτική για μένα δεν αποτελεί ούτε “μονόδρομο” ούτε “μονοκαλλιέργεια”. Γι’ αυτό κι έχω επιστρέψει στα πανεπιστημιακά μου καθήκοντα, καθώς και στη δικηγορία, η οποία μου επιτρέπει να ζω, όπως πάντα, εντίμως και στοιχειωδώς αξιοπρεπώς.

Δεύτερον -και ουσιωδέστερο-, και αν όμως μου γινόταν πρόταση συμμετοχής στο κυβερνητικό σχήμα, η απάντησή μου θα ήταν αρνητική. Και τούτο διότι, υπό την τρέχουσα συγκυρία, δεν θα ήμουν σε θέση να συνεισφέρω αποτελεσματικώς σ’ εκείνα που οι μνημονιακές υποχρεώσεις της χώρας επιβάλλουν. Από τη θέση του βουλευτή λοιπόν αφενός είμαι πιο χρήσιμος και, αφετέρου, έχω πιο ήσυχη την πολιτική μου συνείδηση ανάλογα με τα διαχρονικά πολιτικά μου πιστεύω».

Καταλάβατε τώρα τι λέει ο άνθρωπος από τη στιγμή που επιλέγει να γίνεται ρόμπα αλα καρτ???

  • Η "συνταγματική του συνείδηση" δεν του επιτρέπει να είναι υπουργός σε μια μνημονιακή κυβέρνηση.
  • Η "συνταγματική του συνείδηση" ωστόσο, του επιβάλει να ψηφίζει "Ναι σε όλα" όσα φέρνει στο κοινοβούλιο της ντροπής η μνημονιακή κυβέρνηση.
  • Η "συνταγματική του συνείδηση" του θυμίζει ότι το Σύνταγμα της χώρας του έχει γίνει κουρελόχαρτο από τις αποφάσεις της μνημονιακής κυβέρνησης της ντροπής και δεν μπορεί να την υπηρετήσει από τη θέση του υπουργού.
  • Όμως η "συνταγματική του συνείδηση" του επιβάλει να στηρίζει με το χεράκι του ως βουλευτής τη μνημονιακή κυβέρνηση της ντροπής που έχει μετατρέψει το Σύνταγμα σε πατσαβούρι.

Πως είπατε??? Δε βγάζετε άκρη για το τι μέρος του λόγου είναι ο Πάκης??? Το λέει μόνος του βρε κουτά: "Από τη θέση του βουλευτή λοιπόν αφενός είμαι πιο χρήσιμος και, αφετέρου, έχω πιο ήσυχη την πολιτική μου συνείδηση ανάλογα με τα διαχρονικά πολιτικά μου πιστεύω"

Μεταφράστε το...
Ο άνθρωπος ως προς αυτό είναι ειλικρινής:
Τι θέλει η κυβέρνηση??? Κουκιά να ψηφίζουν και να της εξασφαλίζουν το πολυποθητο 150+... Ε ως κουκί εδώ είμαι εγώ και τη στηρίζω. Δε χρειάζεται να γίνω και μαλ...  - εεεε σόρρρυ Άδωνης ήθελα να πω - για να κονταροχτυπιέμαι όλη μέρα στα κανάλια.

Καταλάβατε τώρα πως φτιάχνει η δεξιά τις ...Μπουμπουλίνες της??? Όπως τις έφτιαχνε πάντα...
Και ολίγον προσκυνημένος και ολίγον ήρωας... 
Και ολίγον Ναι-σε-όλας και ολίγον τιμητής του Συντάγματος...
Και ολίγον κότα και ολίγον κοκότα... Ετσι... σε δουλειά να βρισκόμαστε.

Και ας τελειώσουμε με ένα κουίζ για ηλιθίους...
Τελικά σ αυτόν τον πολιτικό με την αλα καρτ συνταγματική συνείδηση, οφείλει να του πει "ευχαριστώ" ο λαός που του θυμίζει κατά καιρούς ότι το Σύνταγμά του έχει μετατραπεί σε πατσαβούρι???

Ή μήπως του οφείλει ένα μεγάλο "ευχαριστώ" η Μέρκελ και ολάκερο το κατοχικό σκυκολόι γιατί με την ψήφο του στηρίζει το δίκαιο της κατοχής και με τη "συνταγματική" του συνείδηση προσδίδει νομιμότητα στον εθνικό βιασμό???

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου