Παρασκευή 23 Φεβρουαρίου 2018

Αποχώρησε και ο οικονομολόγος Δ. Καρούσος από το ΕΠΑΜ καταγγέλλοντας την "δικτατορία των μετρίων"

Αγαπημένοι μου ΕΠΑΜίτες, η απόφασή μου αυτή είναι δύσκολη και γνωρίζω ότι θα σας στεναχωρήσω, αλλά είμαι σίγουρος ότι είναι σωστή και πιστέψτε με πριν καταλήξω σε αυτή εξάντλησα κάθε όριο της προσωπικής και ηθικής μου υπόστασης , αλλά δεν μπορώ δυστυχώς να συνεχίσω να υπερασπίζομαι κάτι που δεν πιστεύω πλέον...

About Me
Όσο για τους λόγους της αποχώρησης   όσοι πραγματικά ενδιαφέρεστε διαβάστε ή καλύτερα μελετήστε τις επιστολές αποχώρησης άλλων στελεχών (θα τις βρείτε στο διαδίκτυο).

Λοιπόν εύκολα καταλαβαίνει κανείς , ότι όταν αποχωρούν τόσοι πολλοί , λέγοντας πάνω –κάτω τα ίδια πράγματα , «το θέμα» δεν είναι προσωπικό , αλλά μείζον πολιτικό .

Και για να μην υπάρχει καμιά παρεξήγηση ,ουδέποτε μάλωσα ή αντάλλαξα έστω μια άσχημη κουβέντα με τον Δ.Καζάκη ,πάντα υπήρχε αμοιβαίος σεβασμός μεταξύ μας. 
Κάποιες λοιπόν από αυτές τις επιστολές αποχώρησης ή κομμάτια από όλες θα μπορούσα να τις είχα γράψει εγώ…
Όσοι έχετε διάθεση διαβάστε  ιδιαίτερα την  επιστολή αποχώρησης του Μανώλη Κλαμπατσέα ενός ιστορικού στελέχους , που σαν φοιτητής αρχιτεκτονικής πήρε ενεργό μέρος  στην κατάληψη του πολυτεχνείου και τον Φεβρουάριο του 1974 εκδόθηκε ένταλμα για τη σύλληψή του από τη γενική ασφάλεια Αθηνών.
Διέφυγε τη σύλληψη και υπήρξε παράνομος και...
καταζητούμενος μέχρι την κατάρρευση της δικτατορίας τον Ιούλιο του 1974…

Αναρωτιόταν λοιπόν ο Μανώλης στην επιστολή αποχώρησης του από το ΕΠΑΜ, τι ήταν όλοι αυτοί που έφυγαν από το ΕΠΑΜ πριν ή μαζί με αυτόν…
«Τι είναι όλοι αυτοί o Κατσούλης, η Κοέδρου, ο Ξιφαράς, ο Αλεξανδρής, ο Σινιόσογλου, ο Αρχοντουλάκης, η Κεραμιώτη, ο Βενιός, η Κριτσωτάκη, η Χατζηδάκη, ο Χαρώνης,  η Βαρθολομαίου, η Μπερβανάκη, ο Κατσιάρης, η Κουρή, ο Μέντζας, η Λεβίδη, ο Λασκαράτος, ο Παπαϊωάννου, οι πυρήνες Μοσχάτου, Ιλίου, Αχαρνών, Καλαμάτας, Ραφήνας, Κέρκυρας  τι είναι; Είναι πράκτορες; Είναι βαλτοί από άλλα κόμματα; »
Δεν είχα την τύχη και την τιμή να γνωρίζω όλους αυτούς γιατί έφυγαν πριν ενταχθώ στο ΕΠΑΜ ,  όμως για ένα πράγμα είμαι βέβαιος … σίγουρα δεν ήταν προδότες ,σίγουρα δεν ήταν άχρηστοι ,φαντάζομαι ότι θα είχαν και αυτοί το ελάττωμα να λένε την γνώμη τους…

Έτσι λοιπόν και εγώ σήμερα αναρωτιέμαι για άλλους που τους γνώριζα και έφυγαν  όπως τον Γ. Αθανασιάδη δεν χρειάζεται συστάσεις ,τον νομικό Αν Κώνστα , τον καταξιωμένο δημοσιογράφο Μιχάλη Νευραδάκη που έχει πάρει συνεντεύξεις από τους πιο σπουδαίους επιστήμονες και τα μεγαλύτερα ονόματα παγκοσμίου φήμης όπως Noam Chomsky, Tariq Ali και Henry Giroux, τον δημοσιογράφο και συγγραφέα Greg Palast, τον συγγραφέα John Perkins, τους οικονομολόγους Mark Blyth, Ha–Joon Chang, Roger Bootle, Στέργιο Σκαπέρδα, Warren Mosler, και Λεωνίδα Βατικιώτη,Βασίλη Βιλιάρδο , αλλά και την αφεντιά μου , με την εκπομπή του στο Διάλογος Radio, η οποία μεταδίδεται από είκοσι ραδιοφωνικούς σταθμούς σε πέντε Χώρες και τέσσερις Ηπείρους, τόσο στα FM όσο και από το διαδικτυακό ραδιόφωνο Διάλογος Radio 24/7…

Λοιπόν προδότες ή άχρηστοι ο Γιάννης , ο Αναστάσιος και ο Μιχάλης ?
Προδότες ή άχρηστοι οι 12 που υπέγραψαν το κείμενο «Δήλωση Πολιτικής ρήξης με το ΕΠΑΜ» , που κατόπιν έγιναν 25 μετά 40 ύστερα 60….

Όχι ούτε προδότες ούτε άχρηστοι, σας βεβαιώνω γιατί τους γνωρίζω όλους προσωπικά, απλοί άνθρωποι είναι , όχι επαγγελματίες πολιτικοί , με ικανότητες και διάθεση προσφοράς , φυσικά με τα « καλά και τα κακά τους» όπως όλοι μας, που δυστυχώς προσέκρουσαν στην  «δικτατορία των μετρίων»… που φοβήθηκε ότι θα χάσει τις θέσεις και τα πρωτεία και έσπευσε να ξεπαστρέψει ότι είχε αξία και θεωρούνταν απειλή .

Τέτοιες μικρόνοες τακτικές ενός σαθρού σκεπτικού και περιορισμένων ορίων δεν μου ταιριάζουν και συνήθως με αφήνουν παγερά αδιάφορο ακόμα και όταν στρέφονται εναντίον  μου.
Και στράφηκαν εναντίον μου , το είδατε όλοι στο 5ο  Συνέδριο και όχι μόνο το είδατε , αλλά τους δώσατε και ένα ηχηρό χαστούκι, αφού σε εκείνο το συνέδριο (το πρώτο μου συνέδριο) με φέρατε 4ο σε ψήφους και σας ευχαριστώ πολύ για αυτό.
Άλλωστε η στήριξη σας και η Αγάπη σας ήταν αυτό μου με κράτησε και δεν έφυγα νωρίτερα  βάζοντας το προσωπικό μου στην άκρη…
Στην περίπτωση όμως του Πρέσβη ε τ  , η οποία ήταν και ο καταλύτης για την δική μου αποχώρηση , όπου ένας άνθρωπος με ζηλευτή πορεία ζωής θίγεται τόσο βάναυσα και άδικα  , δεν μπορώ να μείνω σιωπηρός.

Ο σιωπών δοκεί συναινείν κυρίες και κύριοι !!!
Η ανθρωποφαγία για κάποιους δύσνους είναι πταίσμα , που πρέπει να ανεχθούν γιατί τάχα «νυν υπέρ πάντων ο αγών» και «ο σκοπός αγιάζει τα μέσα».
Ενώ για κάποιους άλλους ,ρομαντικούς , ιδεαλιστές , η  άρνηση , το να πεις Όχι , στον εξευτελισμό και την απαξίωση προσώπων και αξιών ζωής είναι μοναδικός φορέας ελπίδας και μάχης ηθικής , ενάντια στο θράσος, στην αθλιότητα και την ψευτιά.
Κανένας αγώνας δεν είναι σπουδαίος αν χάσουμε το Ήθος , την Ανθρωπιά μας και κανένας Αγώνας δεν αξίζει να κερδηθεί ως έτσι …
Μα και αν κερδηθεί θα οδηγήσει στη Σάπια Πολιτεία !!!

Κανείς δεν πήγε ούτε μπροστά , ούτε μακριά , από τα εύκολα «ΝΑΙ» , μα από τα δύσκολα «Όχι»…
Το «Yesman» δεν είναι τίτλος τιμής… αγαπημένοι μου Επαμίτες  , τίτλος ντροπής είναι και προδότης των ηθικών μου αξιών , λυπάμαι δεν μπορώ να γίνω …γιατί είναι και εκείνος ο Βάρναλης που θα με στοιχειώνει…
 Ἂν θέλεις νὰ χαρεῖς
τὴ λεφτεριά, νωρὶς
γίνε προδότης, γίνε!
Τιμή, ντροπὴ δὲν εἶναι.
Θά ῾ναι μαζί σου οἱ νόμοι
κι ἡ πλερωμένη γνώμη!
Πέτα τὴν ἀνθρωπιά σου
κι ἀπ᾿ τὸν ἀφέντη πιάσου!
Κι ἅμα σὲ φτύνει ἀφτός,
νὰ κάθεσαι σκυφτὸς
καὶ θά ῾χεις τὰ πρωτεῖα
στὴ σάπια πολιτεία.

Θα σταθώ λοιπόν πλάι σε αυτούς που λένε « Όχι φτάνει Κύριε , ως εδώ και μη παρέκει…» γιατί πρώτον οσφυοκάμπτης δεν υπήρξα ποτέ και δεύτερον αν αφήσουμε να χαθούνε και αυτοί οι λιγοστοί που λένε «Όχι», τότε απέλπιδες και κυρίως απάτριδες θα πνιγούμε στα φουσκωμένα λασπόνερα της ντροπής μας και των μπαζωμένων ρεμάτων της λογικής μας….
Και εγώ τότε θα αναρωτιέμαι… στου βούρκου μέσα τα νερά ποια γλώσσα μου μιλάνε αυτοί που μου ζητάνε να χαμηλώσω τα φτερά ?

Αποχωρώ Κύριε  , γιατί προφανώς δεν μιλάμε την ίδια γλώσσα πλέον , όσο για τα φτερά μου αρνούμαι να τα χαμηλώσω….
Δημήτρης Καρούσος,
οικονομολόγος

ΥΓ  Κύριε Πρέσβη ετ  , ήταν τιμή μου που σας γνώρισα και συνεργαστήκαμε για τον κοινό σκοπό , λυπάμαι για τον τρόπο που σας φέρθηκαν , είμαι σίγουρος ότι θα ξαναβρεθούμε!!!

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΑΡΟΥΣΟΣ

3 σχόλια: